Oulun ympäristöjohtaja Leena Tuuri on saanut Vuoden eläinlääkärin tunnustuksen. Arkistokuva vuodelta 2024.
Kuva: Mikko Halvari
Tavallisen oululaisen kissan tai koiran omistajan kannattaisi juuri nyt huomioida kolme vaaraa: punkit, kyyt ja punkkilääkityn eläimen uloste.
Oulun ympäristöjohtaja Leena Tuuri huomauttaa, että kyyt kömpivät esille lämmittelemään ensimmäisten aurinkoisten päivien myötä, joten niiden kanssa kannattaa olla tarkkana.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut