Po­lii­sin haaviin jäi kaksi ka­las­ta­jaa Pal­ta­mos­sa – ­Vää­räs­tä ka­la­pai­kas­ta sakot ja vir­ve­lit ta­ka­va­rik­koon

Poliisi otti haaviinsa kaksi kalastajaa keskiviikkona puolenyön aikaan Paltamossa.

Henkilöt olivat kalastaneet voimalaitoksen välittömässä läheisyydessä, kun kalastuskieltoalueen raja on 200 metriä.

Heille annettiin sakot kalastusrikkomuksesta ja virvelit takavarikoitiin valtiolle.

Muhoksella puolestaan moottoripyöräilijä ajoi ilman kypärää ja puhalsi alkometriin törkeän rattijuopumuksen ylittävän rajan. Hänellä ei ollut voimassa olevaa ajo-oikeutta.

Myös Oulun keskusta-alueella otettiin kiinni huumeiden vaikutuksen alaisena ajamisesta epäilty kuski.

Ilmoita asiavirheestä