Po­lii­si: Oma­ko­ti­ta­loon murto aamulla Oulun Kor­ven­ky­läs­sä, epäil­lyt jäivät no­peas­ti kiinni

Talosta onnistuttiin viemään melko suuri määrä omaisuutta, kertoo poliisi.

Oulun poliisi selvitti tiistaina nopeasti Oulun Korvenkylässä omakotitaloon tehdyn murron.

Poliisin mukaan valpas sivullinen oli huomannut tapahtuneen ja ilmoitti poliisille.

Kävi ilmi, että asuttuun taloon oli menty sisään aamulla asukkaiden ollessa poissa. Tekijät saivat saaliikseen melko suuren määrän omaisuutta.

Poliisi sai pian selvitettyä rikoksesta epäillyn henkilöllisyyden ja teki hänen asunnossaan kotietsinnän. Asunnosta löytyi murrossa vietyä omaisuutta.

Poliisin mukaan törkeästä varkaudesta epäiltynä on otettu kiinni kaksi Oulussa asuvaa henkilöä. Teon tutkintaa jatketaan.

Ilmoita asiavirheestä