Seta ry:n puheenjohtaja Anu Kantola kertoo, että sateenkaariyhteisö on pohjoisessa todella voimakkaassa nousussa.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Lauantai oli historiallinen päivä reilun 8 000 asukkaan Sodankylän kunnalle.
Sodankylän Seta ry hyväksyttiin sateenkaari-ihmisten ihmisoikeus- ja kansalaisjärjestö Seta ry:n jäsenjärjestöksi.
Päätös sinetöitiin Setan edustajakokouksessa Oulussa.
Setan puheenjohtaja Anu Kantola kertoo, ettei Sodankylän positiivinen pöhinä ole pohjoisilla leveyspiireillä ainutlaatuista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut