Oululaisen pörssiyhtiön Partnera Oyj:n va. toimitusjohtaja Jussi Lappalainen sanoo, että yhtiö on ennen kaikkea hyvä osingon maksaja omistajilleen.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Oululaisesta pörssiyhtiöstä Partnerasta on käytännössä tullut forssalaisen kiertotalousyhtiö Foamitin liiketoimintaa kehittävä sijoitusyhtiö.
Tällä on merkitystä yli 24 000 osakkeenomistajalle, joilla on Partneran osakkeita. Jos Foamit Groupilla menee riittävän hyvin, se tietää osinkoja näille pääosin oululaisille osakkeenomistajille.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut