Pääkonsuli Erik af Hällström vieraili loppuviikosta Oulussa kertomassa, miksi yritysten kannattaisi kohdistaa katse nyt Intiaan.
Kuva: Sanna Niemi
Suomen Mumbain-pääkonsulaatin päällikkö Erik af Hällström latelee oululaishotellin aulassa tottuneesti lukuja Intiasta. Hän on esitellyt niitä juuri edellispäivänä kymmenille Oulun seudun pk-yrityksille, yliopistolle ja kaupungin väelle.
– Viestini on, että suomalaisyritykset eivät saa ohittaa Intiaa, koska sen luvut ovat ihan omassa luokassaan, pääkonsuli sanoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut