Oulun Py­rin­nön Joni Heik­ki­sel­le seit­se­not­te­lun SM-kul­taa – Sand­ra-So­fia Nie­mi­nen häm­men­tyi 200 metrin ho­peas­taan

Oulun Pyrinnön Joni Heikkinen nautti SM-kultamitalista.
Oulun Pyrinnön Joni Heikkinen nautti SM-kultamitalista.
Kuva: Anssi Mäkinen

Oulun Pyrinnön Joni Heikkinen voitti seitsenottelun ja Sandra-Sofia Nieminen juoksi hopealle 200 metrillä SM-hallien toisena päivänä Kuortaneella.

Saavutukset olivat molemmille ikimuistoisia etappeja uralla aikuisten sarjassa: Heikkinen otti ensimmäisen mestaruutensa, Nieminen ensimmäisen mitalinsa. Oululaisten päivän kolmannen mitalin otti Kuivasjärven Auran naisten 4x200 metrin viestijoukkue, joka juoksi pronssille.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä