Oulun Pyrinnön Joni Heikkinen nautti SM-kultamitalista.
Kuva: Anssi Mäkinen
Oulun Pyrinnön Joni Heikkinen voitti seitsenottelun ja Sandra-Sofia Nieminen juoksi hopealle 200 metrillä SM-hallien toisena päivänä Kuortaneella.
Saavutukset olivat molemmille ikimuistoisia etappeja uralla aikuisten sarjassa: Heikkinen otti ensimmäisen mestaruutensa, Nieminen ensimmäisen mitalinsa. Oululaisten päivän kolmannen mitalin otti Kuivasjärven Auran naisten 4x200 metrin viestijoukkue, joka juoksi pronssille.