Laura Myllymäki on tehnyt Boråsin Golden Girl -turnauksessa vakuuttavaa jälkeä. Arkistokuva.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Oulun Nyrkkeilyseuran Laura Myllymäki antoi viime viikonloppuna vakuuttavia näyttöjä kunnostaan. Myllymäki voitti Ruotsin Boråsissa kansainvälisen Golden Girl -turnauksen 48-kiloisten sarjan.
Kolmeen päivään mahtui kolme tasalaatuista ottelua. Puolivälierässä Myllymäki kukisti Norjan ykkösiskijän Ahadi Francine Lukungun, välierässä kokeneen irlantilaisen Caroline Coughlanin ja loppuottelussa englantilaisen Mia Bradshaw'n.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut