Oulun Nyrk­kei­ly­seu­ran Laura Myl­ly­mä­ki iski tur­naus­voit­to­jen hat­tu­tem­pun täyteen Ruot­sis­sa: "Olemme tehneet oikeita asioi­ta"

Laura Myllymäki on tehnyt Boråsin Golden Girl -turnauksessa vakuuttavaa jälkeä. Arkistokuva.
Laura Myllymäki on tehnyt Boråsin Golden Girl -turnauksessa vakuuttavaa jälkeä. Arkistokuva.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Oulun Nyrkkeilyseuran Laura Myllymäki antoi viime viikonloppuna vakuuttavia näyttöjä kunnostaan. Myllymäki voitti Ruotsin Boråsissa kansainvälisen Golden Girl -turnauksen 48-kiloisten sarjan.

Kolmeen päivään mahtui kolme tasalaatuista ottelua. Puolivälierässä Myllymäki kukisti Norjan ykkösiskijän Ahadi Francine Lukungun, välierässä kokeneen irlantilaisen Caroline Coughlanin ja loppuottelussa englantilaisen Mia Bradshaw'n.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä