Oulun Lippo voitti naisten Ykköspesiksen runkosarjan.
Kuva: Jenni Kivimäki
Naisten Ykköspesis, Pesäkuula–Lippo 2–0 (4–1, 5–1)
Runkosarjan voiton jo viikonloppuna varmistanut Lippo kierrätti kokoonpanoaan päätöskierroksella Jokilaakson Pesäkuulaa vastaan.
Pohjoislohkon kakkoseksi sijoittuva kotijoukkue oli paremmin latautunut ja vei molemmat jaksot selvästi nimiinsä.
Tiistain ottelun myötä Pesäkuula voitti molemmat joukkueiden väliset runkosarjakohtaamiset.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut