Oulun Kamp­pai­lu­klu­bin va­paa­ot­te­li­joil­le kaksi Eu­roo­pan mes­ta­ruut­ta ja yksi ho­pea­mi­ta­li

Oulun Kamppailuklubin Isla Fono ja Josefina Koponen juhlivat Belgradissa mitalien ja Suomen lipun kanssa.
Oulun Kamppailuklubin Isla Fono ja Josefina Koponen juhlivat Belgradissa mitalien ja Suomen lipun kanssa.
Kuva: Suomen vapaaotteluliitto

Oulun Kamppailuklubilla on syytä juhlaan. Takana on kolmen mitalin arvokisaviikko.

Seuran urheilijat saapuvat Belgradista vapaaottelun amatöörien EM-kisoista kahden kullan ja yhden hopean kanssa takaisin pohjoiseen. Sani Brännfors, 19, saavutti aikuisten kääpiösarjassa kultamitalin ja Isla Fono, 17, onnistui samassa tempussa A-juniorien kevytsarjassa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä