Oulun Idea­park tyh­jen­net­tiin het­kek­si asiak­kais­ta – syynä väärä hä­ly­tys, kertoo pääl­lik­kö

Oulun Ideapark-kauppakeskus tyhjennettiin hälytyksen vuoksi asiakkaista keskiviikkona puolen päivän tienoilla.

Ideaparkin kauppakeskuspäällikkö Päivi Mäkelä kertoo, että kyse oli hälytyksen laukeamisesta kiinteistössä tehtyjen teknisten töiden takia.

Mitään todellista vaaraa ei ollut.

Sisällä olleet ihmiset ehdittiin ohjata lyhyeksi ajaksi ulos.

– Sitten saatiinkin tieto, että sisätiloihin saa palata, Mäkelä kertoo tekstiviestitse.

Pelastuslaitokselta ja poliisista kerrottiin, ettei heillä ollut tietoa tapahtuneesta saati tehtävää paikalla.

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä