Laura Myllymäki (sin.) voitti ensimmäistä kertaa urallaan Helsingin GeeBee-turnauksen.
Kuva: Emmi Korhonen / Lehtikuva
Laura Myllymäki jatkoi erinomaista kevätvirettään viikonloppuna Helsingin perinteisessä GeeBee-turnauksessa. Oulun Nyrkkeilyseuran edustaja nappasi jo neljännen kansainvälisen turnausvoittonsa tänä vuonna kukistamalla 48-kiloisten sarjan finaalissa italialaisen Chiara Mosettin tuomariäänin 4–1.
34-vuotias Myllymäki nousi samalla tämän vuoden GeeBee-turnauksen ainoaksi suomalaisvoittajaksi, sillä muut kotimaan nyrkkeilijät eivät yltäneet loppuotteluihin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut