Ou­lu­lai­nen Laura Myl­ly­mä­ki juhli ainoana suo­ma­lais­nyrk­kei­li­jä­nä Gee­Bee-tur­nauk­ses­sa – "Osui hyvin vas­ta­pal­loon"

Laura Myllymäki (sin.) voitti ensimmäistä kertaa urallaan Helsingin GeeBee-turnauksen.
Laura Myllymäki (sin.) voitti ensimmäistä kertaa urallaan Helsingin GeeBee-turnauksen.
Kuva: Emmi Korhonen / Lehtikuva

Laura Myllymäki jatkoi erinomaista kevätvirettään viikonloppuna Helsingin perinteisessä GeeBee-turnauksessa. Oulun Nyrkkeilyseuran edustaja nappasi jo neljännen kansainvälisen turnausvoittonsa tänä vuonna kukistamalla 48-kiloisten sarjan finaalissa italialaisen Chiara Mosettin tuomariäänin 4–1.

34-vuotias Myllymäki nousi samalla tämän vuoden GeeBee-turnauksen ainoaksi suomalaisvoittajaksi, sillä muut kotimaan nyrkkeilijät eivät yltäneet loppuotteluihin.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä