Geebee-turnaus
Oululainen Laura Myllymäki juhli ainoana suomalaisnyrkkeilijänä GeeBee-turnauksessa – "Osui hyvin vastapalloon"

Ou­lu­lai­nen Laura Myl­ly­mä­ki juhli ainoana suo­ma­lais­nyrk­kei­li­jä­nä Gee­Bee-tur­nauk­ses­sa – "Osui hyvin vas­ta­pal­loon"