Oulaskankaan sairaalan yöpäivystys toimii poikkeusluvalla 1. lokakuuta asti. Tällä hetkellä yöpäivystyksen säilyttämistä kannattavan kansalaisaloitteen käsittely on kesken sosiaali- ja terveysvaliokunnassa. Sieltä se etenee eduskunnan täysistuntoon.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Oulaskankaan yöpäivystyksen lopullinen kohtalonhetki lähenee, kun yöpäivystyksen jatkamista ajava kansalaisaloite on sosiaali- ja terveysvaliokunnan käsittelyssä.
Keskiviikkona valiokunta päätti keskeyttää Oulaskankaan kansalaisaloitteen asiantuntijakuulemiset.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut