Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Otetaan nuo­ris­ta koppi, kun se on mah­dol­lis­ta ottaa

Suomessa syrjäytyy tuhansia nuoria vuosittain ja he jäävät jatkokoulutuksesta ja työelämästä pois. Mutta nyt se koppi syrjäytyvistä nuorista olisi mahdollista ottaa ja huolehtia kunnissa sen toteutumisesta oppivelvollisuuden noustessa 18:ta ikävuoteen.

Hallitus päätti kustantaa sen, mutta käytännön toteutus on jokaisen kunnan kouluasioista päättävillä. Toivottavasti oppositiovastustus ei siirry kuntatasolle, ja niissä päästään toteuttamaan uudistusta rakentavassa hengessä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa