Öljyn pystyi näkemään vedestä.
Kuva: Saija Kotila/Lukija
Öljysäiliö alkoi vuotamaan torstaina Rajakylän Kuivasojan läheisyydessä aiheuttaen öljyn leviämisen veteen.
Pelastuslaitos on torstaista asti tehnyt öljyntorjuntatöitä alueella, kertoo päivystävä palomestari Mikko Heikkilä lauantaina.
– Käsitykseni mukaan operaatio saatiin käyntiin melko nopeasti vuodon alettua ja saamme lähes kaiken öljyn pois imetyspuomilla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut