Kuva: Liubov Alekseeva, Jukka-Pekka Moilanen
Tullin tuoteturvallisuuspäällikkö Jonna Savander kertoi Kalevalle, että Tulli alkaa valvoa asbestia Suomeen tuotavista puutereista ja luomiväreistä.
Tämän kuultuani menin kotiin ja heitin oman puuterini roskiin.
Valvontahan ei vielä tarkoita sitä, että asbestia puuterissa olisi. Toivotaan, ettei Tulli teekään koskaan yhtään asbestilöytöä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut