Marjo Ko­leh­mai­nen kan­nus­taa yk­sin­yrit­tä­jiä miet­ti­mään uusia toi­min­ta­ta­po­ja ko­ro­na-ai­ka­na: "Ver­kos­toi­tu­neet pär­jää­vät"

Pohjois-Pohjanmaalla yksinyrittäjät ovat kehittäneet uusia niksejä arkiselviytymiseen.

-
Kuva: Jukka Leinonen

Kun paikallinen kukkakauppa, suklaapuoti ja viihdealan taiteilija aloittavat yhteistyön, syntyy kuin luonnostaan uusi palvelu. Näin kävi toukokuussa, äitienpäivän alla Oulussa. Monen erialan toimijan rohkeasta ideoinnista syntyi tuote, joka upposi kuluttajiin.

– Itsekin ilahdutin äitiäni tällä tavalla. Äidilleni vietiin kotiovelle suklaata laulun kera, Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjien toimitusjohtaja Marjo Kolehmainen sanoo.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä