Tervolan Viiantiellä sijaitsevassa lämpökeskuksessa syttyi palo lauantaiaamuna.
Hälytys palosta tuli hieman aamuyhdeksän jälkeen.
Pelastuslaitoksen arvion mukaan palo oli syttynyt savukaasujen suodatinjärjestelmässä. Pelastuslaitos sammutti palon ja jäähdytti pintoja. Palossa ei tullut henkilövahinkoja.
Kohteessa kävi pelastuslaitoksen yksiköitä Kemin, Tornion ja Tervolan pelastusasemilta.
Edit 4.10. klo 11.35: Päivitetty juttua kauttaaltaan.