Opettaja Laura Ukonmaanaho kertoo Jäälin monitoimitalolla pidettävään kunnon jumppaan otettavan koronarajoitusten vuoksi enintään 20 asiakasta. Nyt heitä oli 17.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Oulu-opistossa ja Vuolle Setlementin ylläpitämässä opistossa syksy on käynnistynyt kaksijakoisesti. Koronan vaikutukset näkyvät edelleen vahvasti, mutta ilmassa on aistittavissa paljon myönteistä.
Koulutusjohtaja Erja Stolt kertoo, että Vuolteen opistossa osa ryhmistä on käynnistynyt normaalisti, mutta etenkin kursseilla, joilla osallistujat ovat riskiryhmään kuuluvia, on hieman epäröintiä.