Kauden parasta ul­ko­pe­liään esit­tä­nyt Lippo upotti Ank­ku­rit – Tyr­nä­vän Tempaus osoitti puo­li­vä­li­erien avauk­ses­sa, että siinä on ainesta yl­lät­tä­jäk­si

Aino Kesti paukutti neljä juoksua oululaisjoukkueelle.

Ykkösvahti Iiris Rautio ja lukkari Venla Ronkainen tuulettivat yhdessä.
Ykkösvahti Iiris Rautio ja lukkari Venla Ronkainen tuulettivat yhdessä.
Kuva: Mikko Halvari

Oulun Lippo löi jauhot suuhun Alajärven Ankkureille, kun naisten Ykköspesiksen pudotuspelit alkoivat Raksilassa.

Kauden parastaan ulkopelissä esittänyt Lippo kesytti haastajansa lähes 700 katsojan edessä. Oululaisten voittonumerot ensimmäisessä puolivälierässä kirjattiin 2–0 (3–0, 4–2).

Ankkurit teki pari lohdutusjuoksua vasta viimeisellä sisävuorollaan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä