Ykkösvahti Iiris Rautio ja lukkari Venla Ronkainen tuulettivat yhdessä.
Kuva: Mikko Halvari
Oulun Lippo löi jauhot suuhun Alajärven Ankkureille, kun naisten Ykköspesiksen pudotuspelit alkoivat Raksilassa.
Kauden parastaan ulkopelissä esittänyt Lippo kesytti haastajansa lähes 700 katsojan edessä. Oululaisten voittonumerot ensimmäisessä puolivälierässä kirjattiin 2–0 (3–0, 4–2).
Ankkurit teki pari lohdutusjuoksua vasta viimeisellä sisävuorollaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut