Kannattajakulmauksessa oli väljää.
Kuva: Pekka Peura
Kärppien kannattajaryhmä Poromafia järjesti keskiviikon Kiekko-Espoo -ottelussa mielenilmauksen jäämällä kotiin. Raksilan fanikulmaukseen oli tuotu plakaatti, jossa luki: Rajansa kaikella.
Kannattajien viesti oli kohdistettu nimenomaan Kärppien ylempään seurajohtoon, johon Kärppien toimitusjohtaja Tommi Virkkunen lukeutuu.
Minkälaisia tuntemuksia kannattajien viesti herätti, toimitusjohtaja Virkkunen?
– Haluamme menestyä, emmekä ole siihen pystyneet.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut