Maajoukkuehyökkääjä Olli Kylmälä voitti monen muun kärppäpelaajan tavoin viime keväänä U16 sarjan Suomen mestaruuden. Lauantaina oli himmeämmän mitalin vuoro.
Kuva: Pekka Peura
U18 SM-sarjan 5. loppuottelu, Jokerit–Kärpät 2–1 (0–0, 0–1, 2–0). Jokerit Suomen mestari voitoin 3–2.
Niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Runkosarjan ykkösjoukkuetta Jokereita kunniakkaasti koko finaalisarjan ajan haastaneen Kärppien käteen jäi lopulta vain hopeiset SM-mitalit.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut