Maxim Korpimäki nosti painoja Kärppien pukukopin uumenissa maanantaina aamupäivällä.
Kuva: Pekka Peura
Maanantai 20. huhtikuuta on päivä, jolloin Kärppien kauden 2026–2027 liigajoukkue kokoontuu ensimmäisen kerran yhteen.
Raksilan jäähallin uumenissa palaveeraa ja hikoilee 12 pelaajaa. Fysiikkavalmentajien ja fysioterapeuttien ohjauksessa pelaajille tehdään painojen nostamisen ohessa erilaisia testejä.
– Päivä alkoi raa'asti jalkavoimalla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut