Jani Rinta-Nikkolan ja Koda-koiran yhteinen hirvenmetsästyskausi loppui karhun hyökkäykseen 18. lokakuuta. Koda on toipumassa vammoistaan ja sen jälkeen alkaa kuntoutus.
Kuva: Tomi Kosonen
Jani Rinta-Nikkola lähti lauantaiaamuna 18. lokakuuta koiransa Kodan kanssa hirvimetsälle Seinäjoella.
– Laitoin Kodan jahtipäällikön meille määräämälle alueelle, ja se sai nopeasti hajun. Reilu viiden minuutin päästä sillä oli jo haukku päällä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut