Elettiin pääministeri Sipilän aikakautta. Ajaa rysäytin peltipoliisiin ylinopeutta Raahessa. Ylinopeutta oli muistaakseni vain 7 km/h, mutta sakkoja taisi tulla lähes 150 euroa. Päätin, että minähän en sitä maksa.
Elettiin kesän syyspuolta ja oli puolukan poiminta-aika. Olin poiminut puolukoita jo valmiiksi ja perannutkin. Pääministeri Sipilä tuli käymään Kalajoella lauantaina ja oli jonkinlainen yleisötilaisuuskin.