Jää­kiek­ko­val­men­ta­ja Antti Tör­mä­nen sai­ras­tui syöpään


Antti Törmänen leikattiin vastikään.
Antti Törmänen leikattiin vastikään.
Kuva: Moilanen Jukka-Pekka

Jääkiekkovalmentaja Antti Törmäsellä on todettu syöpä, kertoi hänen sveitsiläisseuransa EHC Biel-Bienne perjantaina nettisivuillaan. Syöpä todettiin hiljattain, ja Törmänen, 49, on käynyt leikkauksessa.

Törmäsellä todettiin koronavirustartunta maaliskuussa, mutta seuran mukaan virustartunnalla ei ole yhteyttä syöpään.

Törmäsen toipumisjakso kestää ainakin puoli vuotta, ja hän jää sivuun toistaiseksi joukkueen valmennuksesta.

Törmänen on valmentanut Biel-Bienneä joulukuusta 2017. Sitä ennen hän luotsasi Helsingin IFK:ta.

Pelaajana Törmänen oli voittamassa Suomen ensimmäistä jääkiekon miesten maailmanmestaruutta Tukholmassa 1995.

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä