Perussuomalaisten kansanedustaja Olli Immonen on valittu kansallismielisen Suomen Sisu -järjestön puheenjohtajaksi.
Immonen on ollut järjestön Pohjois-Pohjanmaan piiripäällikkö ja hän on liittynyt järjestöön vuonna 2007. Immonen on ollut myös Oulun kaupunginvaltuuston jäsen vuodesta 2009 ja kansanedustaja vuodesta 2011.
Immonen sanoo järjestön nettisivuilla haluavansa uudistaa järjestön toimintaa ja päivittää järjestön aatteellisen sisällön nykypäivään. Lisäksi Immonen haluaa puhdistaa mediraryöpytyksen kohteeksi joutuneen järjestön "tahrattua mainetta."
"Nyt näiltä median vääristelyiltä ja huhupuheilta on korkea aika katkaista siivet ja esitellä järjestö jatkossa sellaisena kuin se todellisuudessa on", Immonen kirjoittaa.