Pussista paljastuu kaunis sininen mekko, joka näyttää olevan uudenveroisessa kunnossa. Koska merkkilapussa lukee Shein, mekko menee Oulun kierrätyskeskus Likessä suoraan poltettavaksi.
Lahjoitustekstiilejä lajitteleva Iida Kemppainen huomauttaa vaatteen olevan niin huonolaatuinen, että se joutuisi hylkyyn, vaikka tuotemerkki ei olisikaan jo valmiiksi poistettavien listalla.
– Materiaali on 100-prosenttista polyesteriä ja laatu on heikko, vaate on tehty huonosti.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut