Toimitusjohtaja Petri Toljamon vetämän Bittiumin osake on alkanut kiinnostaa sijoittajia ja osakkeen arvo on noussut rajusti.
Kuva: Maiju Pohjanheimo/Arkisto
Oulun seudun pörssiyrityksistä teknologiayhtiö Bittiumille viime vuosi oli pörssikurssin kehityksessä huippuvuosi. Yhtiö sai puolustussektorin tilauksia ja sijoittajat innostuivat.
Yhtiön pörssikurssi koheni niin hurjasti, että muilla oululaisilla pörssiyhtiöillä ei ollut mitään toiveita vastaavasta: esimerkiksi vuoden 2025 lopussa yhtiön kurssi oli noin 330 prosenttia korkeammalla kuin vuotta aikaisemmin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut