Pyykösjärvellä asuvat Lydia ja Kirsti Reuhkala olivat tulleet risunipputalkoisiin, koska haluavat edistää lähijärviensä kuntoa.
Kuva: Mikko Halvari
– Tervetuloa rakentamaan yhteistä hyvää!
Näillä sanoilla projekti-insinööri Marjo Honkamaa-Eskola kaupungin yhdyskunta- ja ympäristöpalveluista avasi talkoot, joissa oli peräti kolmisenkymmentä osallistujaa.
Käytännössä talkoissa tehtiin risunippuja, mutta oikeasti yhteistä hyvää rakennettiin kunnostamalla vesistöä.