puolangan pessimistit
"Uusi musikaali, sama tuttu pettymys" – Puolangan pessimistit tekivät Pessimismimusikaalin numero kolme, vaikka toista ei ole edes esitetty

"Uusi mu­si­kaa­li, sama tuttu pet­ty­mys" – Puo­lan­gan pes­si­mis­tit tekivät Pes­si­mis­mi­mu­si­kaa­lin numero kolme, vaikka toista ei ole edes esi­tet­ty

1
Puolangan Pessimismitalo on optimismin pesä – ensi kesänä pihan 350-paikkaisessa ulkoilmateatterissa esitetään Uusi pessimismimusikaali

Puo­lan­gan Pes­si­mis­mi­ta­lo on op­ti­mis­min pesä – ensi kesänä pihan 350-paik­kai­ses­sa ul­ko­il­ma­teat­te­ris­sa esi­te­tään Uusi pes­si­mis­mi­mu­si­kaa­li

2