Pohjois-Pohjanmaan työ- ja elinkeinokeskus
242 työntekijää siirtyi valtiolta Oulun kaupungille, vaikka osan pitäisi työskennellä kunnissa – Nyt asiasta käydään yt-neuvottelut

242 työn­te­ki­jää siirtyi val­tiol­ta Oulun kau­pun­gil­le, vaikka osan pitäisi työs­ken­nel­lä kun­nis­sa – Nyt asiasta käydään yt-neu­vot­te­lut

38