Pesimärauha
Sivistysvaltiossa ei tehtäisi pesimäaikaisia hakkuita – metsänomistaja voi vaatia, että hakkuut tehdään vasta syksyllä tai talvella
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Si­vis­tys­val­tios­sa ei teh­täi­si pe­si­mä­ai­kai­sia hak­kui­ta – met­sän­omis­ta­ja voi vaatia, että hakkuut tehdään vasta syk­syl­lä tai tal­vel­la

12