Mallaamo
Uudessa oululaiskahvilassa tunnelma on kuin ystävän olohuoneessa – Lounaan sämpylöitä on pakko santsata

Uudessa ou­lu­lais­kah­vi­las­sa tun­nel­ma on kuin ystävän olo­huo­nees­sa – Lounaan säm­py­löi­tä on pakko sant­sa­ta

9