koulunuorisotyö
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Kirje van­hem­mil­le kou­lu­nuo­ri­so­työn­te­ki­jäl­tä: Kesät koulun jälkeen ovat lapsen parasta tai pahinta aikaa

3