Tatuoinnit: Näin syntyy mui­nais­ta­tuoin­ti ou­lu­lai­sen Hanni Airikan kä­sis­sä: vä­li­nei­nä ora­pih­la­jan piikki, jau­het­tua hiiltä ja Kos­ken­kor­vaa

Koti: Ou­lu­lai­set Mat­lee­na ja Jori Haa­pa­lai­nen ra­ken­si­vat unel­mien­sa kodin lu­moa­viin mai­se­miin Jää­lin­jär­ven ran­nal­le

Luitko jo tämän: Sä­de­sie­ni lymysi Oulun po­lii­si­ta­los­sa, po­lii­sin yk­si­näi­nen tais­te­lu päättyi äl­lis­tyt­tä­vään voit­toon kor­keim­mas­sa oi­keu­des­sa

Pääkirjoitus
Tilaajille

Vies­tin­tä­fir­mat vallan kyl­jes­sä – uudesta maan tavasta on syytä kes­kus­tel­la avoi­mes­ti

Viestintätoimistoista on kuin varkain tullut merkittäviä vaikuttajia suomalaisessa yhteiskunnassa. Konsultoinnissa ja vaikuttajaviestinnässä kansalaisille voi jäädä hämäräksi, kenen asialla ollaan ja kuka viime kädessä linjaa politiikan sisältöä.


Viestintätoimistojen strateginen konsultointi ja vaikuttajaviestintä ministeriöissä kaipaa avointa keskustelua. Viime hallituskaudella keskustaministerit Annika Saarikko ja Anu Vehviläinen tilasivat kriisiviestintäpalveluja sote-maakuntauudistuksen takia. Katri Kulmunin tie ministerinä päättyi, kun kävi ilmi, että verorahoja oli käytetty henkilökohtaiseen poliittiseen valmennukseen.
Viestintätoimistojen strateginen konsultointi ja vaikuttajaviestintä ministeriöissä kaipaa avointa keskustelua.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.