S-ryhmän mainoskampanja on saanut vastustajia.
MTK:n valtuuskunnan puheenjohtaja Tommi Lunttila sanoo Maaseudun Tulevaisuuden haastattelussa, että tuottajat ovat loukkaantuneet S-ryhmän hintojen halpuutusmainoksista.
Lunttilan mukaan tuottajat ovat pahoittaneet mielensä mainoksista, joissa kauhistellaan ruuan korkeaa hintaa. Osa tuottajista on uhannut vaihtaa kauppaketjua vastauksena S-ryhmän markkinoinnille.
"S-kortteja aletaan leikata, jos suomalaisen ruuan halventaminen jatkuu", Lunttila sanoo haastattelussa.
Myös MTK:n puheenjohtaja Juha Marttila sanoo lehdelle, että tuottajien reaktiot ovat olleet voimakkaita ja monet heistä ovat erittäin sydämistyneitä.