Kaksi henkilöautoa kolaroi nelostiellä Oulussa tiistai-iltapäivänä. Onnettomuus sattui noin kello 15.30.
Onnettomuudessa oli mukana kaksi henkilöä, jotka eivät loukkaantuneet vakavasti.
Onnettomuus sattui Pateniemen liittymästä noin 700 metriä Kellon liittymän suuntaan. Paikalla oli käytössä yksi ajokaista ja poliisi ohjasi liikennettä.
Liikenneviraston mukaan nyt liikenne sujuu taas normaalisti.