Tuiran terveysaseman asiakkaat ovat tuskastuneita parkkipaikkojen puutteeseen. Erityisesti aamuisin, kun laboratorioon on varannut aikoja suuri määrä ihmisiä, paikat ovat kortilla.
Terveysaseman viereen rakennettu parkkitalo ei auta asiaa, koska se on silloin täynnä. Kangastiestä on tullut melkoinen sakkorysä, koska ihmiset joutuvat pysäköimään sen varteen usein virheellisesti.
Tutustumiskierros Tuiran terveysaseman parkkitaloon yhden maissa iltapäivällä osoitti, että vapaita paikkoja ei ole liikaa, vaikka aamulaboratoriobuumi on mennyt ohi. Halli ammottaa tyhjyyttään varatuista paikoista, mutta asiakaspaikkoja on vain pari vapaana.
Lue lisää keskiviikon Kalevasta!