Tamperelaiset Henry Palmroth, Roosa Näppilä ja Mielikki Hanhila, 6, näkivät aamulla uutisen eläintarhan viimeisestä päivästä ja lähtivät Ähtäriin.
Kuva: Kari Löfhjelm
Tihkusade kasteli Ähtärin eläinpuiston kävijöitä. Matkamuistokaupassa oli pitkät jonot.
Moni oli tullut paikalle katsomaan eläimiä viimeisen kerran, sillä sunnuntai oli eläinpuiston toistaiseksi viimeinen päivä.
Johanna Nurminen kuvasi pitkään vilkkaasti liikkuvaa ahmaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut