Tilaajille

Ruoan verk­ko­kaup­paa mark­ki­noi­daan arjen hel­pot­ta­mi­sel­la ja ajan sääs­tä­mi­sel­lä – Kes­kol­la pitkä his­to­ria verk­ko­kau­pas­sa, Arina lisää vauhtia Oulun alueel­la

Arina satsaa Kauppakassi-konseptiin lyöden kiilaa Keskon kattavampaan verkostoon.– Entä jos sinulla olisi vuodessa 100 tuntia enemmän aikaa?

Arina satsaa Kauppakassi-konseptiin lyöden kiilaa Keskon kattavampaan verkostoon.

– Entä jos sinulla olisi vuodessa 100 tuntia enemmän aikaa? Keskon päivittäiskaupan digitaalisten palveluiden myyntijohtaja Antti Rajala kysyy.

Päivittäiskaupan verkkopalvelujen kasvun kimmoke on juuri käsityksessä ajan säästämisessä ja arjen helpottamisessa.