Laura Myllymäki on saanut viime aikoina roppakaupalla kokemuksia voittamisesta. Arkistokuva.
Kuva: Pekka Aho
Oulun Nyrkkeilyseuran Laura Myllymäki ottelee elämänsä vireessä. Helmikuun alussa Myllymäki juhli Ruotsin Boråsissa kansainvälisen Golden Girl -turnauksen sarjavoittoa ja myös tuorein reissu ulkomailla päättyi ykkössijaan.
Viime viikonloppuna Myllymäki oli tositoimissa Ladies Boxing Cupissa Latvian Riiassa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut