Iivari Anttonen nappasi pronssisen mitalin SM-kotikisoista.
Kuva: Roni Pitkonen
Iivari Anttonen piti Oulun Golfkerhon mitalikannassa, kun junioreiden reikäpelin SM-kisat saatiin päätökseen Oulun Sankivaarassa.
Anttonen taituroi palkintokorokkeelle P21-sarjassa, kun hän kaatoi pronssipelissä sipoolaista Golf Talmaa edustavan Niklas Lindströmin. Mitali ratkesi Anttosen eduksi jo 13. väylällä, kun ero pelaajien välillä kasvoi tavoittamattomaksi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut