Oulun Golf­ker­hon Iivari Ant­to­nen tai­tu­roi SM-prons­sil­le San­ki­vaa­ras­sa – Muille isän­tä­seu­ran pe­laa­jil­le pää­tös­päi­vä oli tyly

Iivari Anttonen nappasi pronssisen mitalin SM-kotikisoista.
Iivari Anttonen nappasi pronssisen mitalin SM-kotikisoista.
Kuva: Roni Pitkonen

Iivari Anttonen piti Oulun Golfkerhon mitalikannassa, kun junioreiden reikäpelin SM-kisat saatiin päätökseen Oulun Sankivaarassa.

Anttonen taituroi palkintokorokkeelle P21-sarjassa, kun hän kaatoi pronssipelissä sipoolaista Golf Talmaa edustavan Niklas Lindströmin. Mitali ratkesi Anttosen eduksi jo 13. väylällä, kun ero pelaajien välillä kasvoi tavoittamattomaksi.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä