Tilaajille

"Onhan tämä ny­ky­ai­kaa tar­roi­hin ver­rat­tu­na" –  Ou­lu­lai­sia takseja mukana mai­nos­pi­lo­tis­sa, ta­ka­la­siin si­joi­tet­ta­va di­gi­taa­li­nen mai­nos­pin­ta koh­den­taa il­moi­tuk­set

Mainostaja saa ilmoituksensa näkyviin haluamassaan paikassa ja sopivana ajankohtana. Mainos voi sisältää myös liikkuvaa kuvaa.

Mainostaja saa ilmoituksensa näkyviin haluamassaan paikassa ja sopivana ajankohtana. Mainos voi sisältää myös liikkuvaa kuvaa. Konseptia voidaan käyttää myös muissa liikennevälineissä. Takalasimainonta voidaan valjastaa kriisitilanteessa, kuten kolarissa, viranomaisten viestinnän välineeksi.

Viiden oululaistaksin takalasiin on kiinnitetty kalvo, johon voi heijastaa autoon sijoitetulla projektorilla mainoksia. Ne voivat olla melkein millaisia tahansa, myös liikkuvaa kuvaa.

Mainoksia voi taas ajaa ulos mainostajan kanssa sovitussa paikassa ja aikana, idean takana olevan GoGoCar-yhtiön Oulussa asuva toimitusjohtaja Anssi Aura kertoo.