Ravintola Muhos-Kellari joutuu pitämään ovensa suljettuina ainakin lauantaina. Ravintolan eteisessä ollut lämmitin syttyi tuleen ja aiheutti savuhaittoja.
Ravintolasta kerrotaan, että palo sattui alkuillasta. Henkilökunta oli reagoinut tilanteeseen ripeästi ja saanut sammutettua palon. Palokunta kävi tarkastamassa tilanteen.
Savuhaittojen lisäksi ravintolan kattoon tuli hieman vaurioita.
Ravintolasta kerrotaan, että palohetkellä siellä ei ollut asiakkaita.
Muhoksen keskustassa sijaitsevassa liiketalossa oli syksyllä 2010 palo, josta aiheutui huomattavat vahingot.