Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Mainiot SM-vies­ti­juok­sun kil­pai­lut Oulussa

Mainiot SM-viestijuoksun kilpailut Oulun Raatin stadionilla! Pohjoisen kaupunki ja maaseutuseurat esiintyivät ryhdikkäästi.

Jotta tällaista saataisiin kokea useamminkin, tulee mieleeni 1970–80 aikakausi, jolloin me pohjoisen seurat järjestimme ”pohjolakisoja” yleisurheilussa. Seurat, niin pienet kuin isotkin osallistuivat. Sieltä aina seuloutui pitkän päälle myös voittajia.

Lapset eivät kaikki pidä harjoittelusta, mutta kaikilla meillä on jonkinlainen kilpailuvietti.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa