Pääkirjoitus: Ei laak­soa, ei kuk­ku­laa – vaa­ka­suo­ra ta­lou­den kas­vu­käy­rä lisää sääs­tö­pai­nei­ta

Luitko jo tämän: Ase­ma­kaa­vois­ta va­li­tuk­set menevät Oulussa läpi ää­rim­mäi­sen harvoin

Kalevan vaalivartti: Se­bas­tian Tynk­ky­sen so­me­tai­dot ja tapaus Mikko Kärnä

Mainos: Mitä enemmän tiedät sitä helpommin äänestät, tilaa tästä Kaleva Digi + Lehti 2 kk 59,90 euroa

Ko­ti­piz­zan myynti kasvoi yli 20 pro­sent­tia syk­syl­lä

Kotipizza kertoo ketjumyyntinsä kasvaneen yli 20 prosentilla elo-lokakuussa verrattuna samaan kauteen viime vuonna.

Kotipizza kertoo ketjumyyntinsä kasvaneen yli 20 prosentilla elo-lokakuussa verrattuna samaan kauteen viime vuonna.

Yrityksen vertailukelpoinen liikevaihto kasvoi 21 prosenttia edellisvuodesta tilikauden kolmannella neljänneksellä. Kotipizzan liikevaihto oli elo-lokakuussa 21,8 miljoonaa euroa. Yhtiö arvioi ketjumyynnin kasvavan kuluvalla tilikaudella yli 15 prosenttia edelliseen tilikauteen verrattuna.

Marraskuun lopulla konserni kertoi perustavansa hampurilaisravintolaketjun ja ostaneensa tarkoitusta varten enemmistöosuuden Day After Day -yhtiöstä.

–  Social Burgerin hankintaan ja uusien konseptien kehittämiseen investoidaan kuluvalla tilikaudella yhteensä noin miljoona euroa, kertoo Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen osavuosikatsauksessa.

Helmikuussa käynnistyvällä tilikaudella uusien konseptien kehittämiseen investoidaan noin miljoona euroa.