Korvatunturin vanha tupa jää niille sijoilleen uuden valmistuttua, sillä Museovirasto ei myöntänyt purkulupaa sille.
Kuva: Katja Palmqvist
Korvatunturin pitkään odotettu uusi päivätupa Savukoskella on valmistunut. Ensimmäiset kävijät pääsivät alkuviikosta nauttimaan eväitään lämpimiin sisätiloihin, sillä vanhan rakennuksen kamiina on ollut käyttökiellossa yli kymmenen vuotta.
– Erinomaisen hieno uusi tupa ja pääsin rakennusmiesten kanssa kahvittelemaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut