Oululainen Iida Lanko tähtää dartsissa maailman huipulle.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Soulin miljoonakaupungissa riittää ihmeteltävää ja ihasteltavaa 18-vuotiaalle oululaiselle.
Kotimaisen dartsin suurlupaus Iida Lanko teki Etelä-Korean pääkaupunkiin ikimuistoisen reissun myös urheilun saralla, sillä hän kahmi viikon aikana mukaansa kaksi hopeista mitalia nuorten MM-kisoista.
Lanko saavutti ensimmäisen hopeansa tyttöjen parikisasta yhdessä jyväskyläläisen Lara Oravaisen kanssa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut